tisdag 1 mars 2011

Guud vilken härlig kväll

Jag är frisk och kry igen, kunde jobba igår som vanligt (bra ingen karensdag, ingen helg heller, typ).

Idag fick jag sluta lite tidigare, solen sken som den gjort hela dagen, superväder! Stack hem fixade middag till familjen sedan for syrran och jag tillsammans till stallet, där väntade Karin.
Kristina Loves medryttare är sjuk idag så jag tog ut Love på en tur.


Syrran på Nova, Karin på Kimberly och jag körde Lovemannen...

Det var en jättehärlig tur på ungefär en timme, mycket trav blev det. Vindstilla och runt nollan, kan det bli bättre... Vi stack till Sörnacksta och tillbaka, hästarna skötte sig bra och vi tre tanter hade riktigt roligt med skratt och en massa snack. Fler sådana kvällar tack!
Syrran hade "som vanligt" mockat och fixat, sjyst!

3 kommentarer :

Malin sa...

Det låter härligt!!

Urra sa...

Tala för dig själv när du säger (skriver) tant. Jag är inte tant än. Jag kan däremot hålla med om att det var mysigt och välbehövligt efter en dag hemma med två sjuklingar.

MoM sa...

"Tanternas afton" det blir titeln på nästkommande schlagerlåt.