onsdag 16 mars 2011

Bästaste pappan...

...det är min pappa det!


Idag har han fixat Loves lösa skor, inga problem för pappsen inte!

Han är oxå tillbaka i hästsvängen, inte bara syrran och jag... Det börjar att bli mer och mer sig likt som förr när vi hade hästar. Pappa skjutsar till träningar, fixar och donar, ja som att tex fixa med lösa skor på hästarna (det var oxå pappas syssla för typ tjugiofem år sedan), gubben kan än! Härligt, eller hur!!!

Igår red syrran Nova, sedan var det bara för henne att åka hem och kräkas. Vilket elände, sjukdomarna verkar aldrig ta slut.
Men Lilly är i alla fall piggare, hon har varit i skolan idag, äntligen är hon på benen igen.
Kristina red Love igår, jag har inte hört nåt från na, så jag vet inte hur det gått...
Idag har Linn ock Lukas motionerat honom tror jag, själv har jag varit på möte med jobbet, mindre kul...

Imorgon blir det Gunilla träning igen, med pappa som chaufför som vanligt.

2 kommentarer :

Kerstin sa...

Men vilken super pappa ni har!! <3
Och vilken otur ni har med sjukdomar.
Ja, visst ligger hösten en bit bort, men nu är ju sommaren inbokad så...

Urra sa...

Ja, det är tur vi har en sån duktig pappa. Lycka till på träningen idag, tyvärr kan jag inte följa med. Jag ska ju till simhallen igen.