torsdag 21 oktober 2010

Ridtur i solsken


Jag lånade Mellen idag, så syrran och jag red på långritt till sandtaget. Det var kallt, men precis när vi gav oss iväg kom solen fram. Helt underbart!


Här kommer syrran och Novis i full galopp!
Mellen och jag fick stå och titta på medan dom galopperade i sandtaget, eftersom han bara ska skrittas än så länge.

Sedan har jag varit med Lilly på stan, fixat middag oxå är städningen gjord, pust! Imorgon är jag ledig ifrån jobbet för att hinna med allt som ligger efter hemma. Hästarna tar mycket tid så det blir mycket jag inte riktigt hinner med. Imorgon ska jag ta tag i allt det tråkiga!!! BLÄ! (eller kanske man ska åka till stallet istället).

2 kommentarer :

Urra sa...

Det var jättehärligt ute i det underbara vädret. Dessutom har ni hittat bra vägar.

MoM sa...

Vadå tråkigt, vi har hört ryktas om en födelsedagsfest. Det kan väl aldrig bli tråkigt. Åk till stallet du, så festar vi.