torsdag 7 oktober 2010

Hm, vart ska jag börja???

Jag börjar nog med att jag har varit hos Ingela och fått Kraniosakral behandling ikväll.
Det hände massor i kroppen, mest då i vänstra sidan. Medan jag låg där på britsen kom jag på massor som jag skulle berätta här på bloggen... Jaha, och nu är det nästan tomt i huvudet, jag vet inte vad jag ska säga. Men det var väldigt skönt, framförallt när hon gjorde nacken, då höll jag nästan på att somna. Hon avslutade med att göra något jättekonstigt, hela ryggen böjde sig i en båge uppåt. Å, shit vad det drog, hela kroppen skakade. Efteråt kändes det som att jag inte hade någon kropp, den var helt "tom" liksom (man kan ju undra vad vi gjorde egentligen, hehe). Hon har oxå grejat med mitt högra knä, som jag får ont i ibland när jag rider. Ska bli intressant och se hur det blir med det framöver!

Innan jag gick till Ingela var jag ute och red en stund. Inte konstigt att Novis mår så bra som hon verkar göra, så omtyckt som hon är! Först kliar och borstar jag henne, på dom ställen hon visar att jag ska klia henne på. Sedan tar vi en tur runt travbanan, mycket trav och galopp, hon var inte lika pigg idag, men glad och positiv. När jag sedan ska släppa ut henne i hagen, blir som vanligt hingsten alldeles till sig av "kärlek" till henne...


Här visar Pimmen upp sig för "sin kärlek"

Och vid grinden in till hagen står Love och väntar gnäggandes på henne...


Väl inne i hagen blev det lite gos och kliande på varandra, gosigos...

Nu ska jag slänga mig ner i soffan och bara slappa, sköönt!

1 kommentar :

Urra sa...

Ja, hon har tur Nova.