söndag 24 oktober 2010

Jag & Lilly tränar


En stor kram för ett bra träningspass

Idag har Lilly och jag tränat tillsammans för första gången (det lär inte bli enda) för syrran. Det gick kanon för både Lilly och mig. Syrran är en himla bra och billig tränare, jag har tränat för henne en dag i veckan nu! Nova skötte sig fint idag tycker jag och Lilly klarade av Love galant. Han brukar vara extra tjurig ipaddocken, men jag tror att han bara tjurade till ett par gånger. Så vi lär nog träna fler gånger tillsammans för syrran, det var skojjsigt!

Jag har fått ett ländtäcke till Nova, det passade bra. Tack för det, mor och far...

Här är en liten filmsnutt från dagens träning:


Om ett par timmar ska Lilly till Färsta för ännu ett ridpass...

2 kommentarer :

MoM sa...

Vilka fina ekipage och vilken härlig musik, toppen. "Urra" har fått en ny uppgift nu om jag förstår rätt. Det kommer hon med all säkerhet att klara galant. Kul att ni kompar så bra, mor o dotter.

Urra sa...

Ni var så duktiga alla fyra. Hon verkade trivas bättre i det där bettet Nova, eller så är det oxå för att du har ridit dressyr mer regelbundet nu. Men hon gapade inte alls lika mycket som hon brukar göra.