söndag 2 december 2012

Vilken fantastisk helg

Jag, Lilly, syrran och Linn har varit på Stockholm International Horseshow, det är nog det bästa jag har gjort. Jag kan inte med ord berätta känslan över att ha fått vara med om detta.
Jag har fotat och filmat massor ska så småningom göra något av det, men det blir nog under julledigheten. Kommer att lägga ut det på bloggen när det är färdigt!

Love och Nova fick en KS-behandling av Maja i torsdags, så dom har fått vila medan vi varit borta. Henke och pappa har varit snälla och skött om dom, tackar för det!
När vi åkte var det lite pudersnö på backen och ikväll när vi kom hem två dygn senare såg det ut så här... Vintern har kommit!

3 kommentarer :

mom sa...

Härligt att det vart så lyckat på Globen. Det kommer väl att bli nå´t ständigt återkommande då

Bara Mia sa...

Hade så gärna åkt dit men annat kom ivägen ..
aja får åka en annan gång :) kul att det var bra iaf :)

vad är KS?

Men visst är det enormt härligt med SNÖ !!

Urra sa...

Ja, det var verkligen en superhelg. Jag behövde verkligen göra nåt annat.