torsdag 6 december 2012

Slutat tidig idag...

...vilket innebär många timmar i stallet utan stress, härligt!
Började med en timmes ridtur på Nova. Hon var glad som vanligt och fick jobba på bra i all snö:-)
Sedan tog jag ut Love på en promenad, vi gick till "ridplanen". Jag longerade honom en stund i djupsnön, hans mage nuddade nästan snön. Tror att han tyckte det var roligt att komma ut på en liten utflykt...
Jag har haft en bra eftermiddag i snöovädret alltså, nice!

Imorgon ska jag till vårdcentralen för att se om jag kan få hjälp med mina sömnproblem...

2 kommentarer :

Urra sa...

Vad härligt det låter och duktiga du som tog ut båda hästarna.

MoM sa...

Självklart blir Love lycklig när han får se sig omkring i världen. Han som är så nyfiken.
Tur du har ett avstressande ställe att ta till ibland. Det är en lisa för själen.