lördag 15 december 2012

Bläka väder

Det är typ snöstorm ute, blåser och snöar i massor, bläää!!!
Jag fick precis ett samtal från Loves medryttare att dom inte törs chansa på att ta bilen till stallet, rädda för att köra fast. Jag funderar oxå på om jag kommer att ta mig ända fram till stallet, men hästarna behöver få sitt. Så det är väl bara att masa sig ut skotta fram bilen, som står där ute någonstans under all snö och chansa på att vägarna är plogade. Jag är lite fjompig vad det gäller att köra bil i oväder. Önskar så att jag hade en bil med fyrhjulsdrift!

Inatt har jag äntligen sovit bra, vaknade för första gången på aplänge och kände mig utvilad. Vilken underbar känsla!

Håll nu tummarna att jag tar mig till stallet utan att det händer något.

1 kommentar :

MoM sa...

Hade mamma lagt sömnmedel i maten?