lördag 17 september 2011

Morgonutsläpp


Vi har varit och släppt ut hästarna nu på morgonen i det underbara höstvädret. Fyra grader, strålande sol och vindstilla, kan det bli bättre... Vi tog ut Love och Giver först, dom verkar ha funnit tycke för varandra. Giver ställde sig och kliade huvudet över hela Loves kropp, det såg så mysigt ut, tyvärr var jag inte tillräckligt snabb med kameran...


Sedan kom Nova och Kimberly, allt var lugnt. Nova dök som vanligt på maten direkt, med Kimberly alldeles efter sig. Giver gick runt i hagen och undersökte allt, varenda bajshög tror jag.


Stallägarns två hästar, Flamman och Kvinnan blir upplivad av att det kommit en ny häst!

Snart ska Urra och jag upp och rida, det blir spännande. Sedan ska jag upp till stugan med Lilly och hennes kompisar, där det ska bli mera firande av hennes födelsedag...

1 kommentar :

Urra sa...

Det var en härlig ridtur, Giver är nog en häst kommer passa mig perfekt.