onsdag 7 september 2011

Lilly rider lektion för syrran


Lilly tycker att det är supertråkigt att rida lektion på ridskolehästarna, så nu vill hon sluta. Nu är det ju så att vi har betalat för tio gånger redan, så vi får väl se hur det blir. Denna vecka får hon avstå i alla fall, så ikväll har hon ridit lektion på Nova för syrran istället.
Det såg bra ut, dom avslutade med att hoppa några språng. Jag tror att båda två tyckte att det var roligt. Kanske kan vi ta med Nova till ridskolan, så får Lilly rida henne dom gånger som är kvar...



Igår red jag och Karin upp mot Kliss några gånger, det var härligt och allt gick bra. Men gud vad det börjar mörkna fort, nu blir det till att börja använda reflexer.

3 kommentarer :

Kerstin sa...

Jätte mörkt, jätte fort, hua!!
Kul att hon gilla Nova då. Hur blir det med ponnyerna då?

Urra sa...

Lilly var så duktig igår. Idag har ju Linn varit på Färsta så nu har jag lärt mig lite av att titta på Tina vad som är viktigt.

MoM sa...

Lilly gör verkligen framsteg, Passa er mostra och morsan. annars har ni ingen häst kvar.
Eftersom Urra skriver om Linn, måste jag berätta att hon var kanonduktig idag på Snobben. Moster Maria skulle ha hurrat.