måndag 5 september 2011

Igår och idag


Raul och Kimberly

Igår var Lilly och jag på Färsta för att titta på hopptävlingar. Raul var med på Kimberly, det gick superbra. Dom gjorde två felfria rundor, grattis till detta.
Nova fick vila då det var en massa saker som måste fixas med här hemma, städning och sånt, blä!


Idag tog Nova och jag en tur i skogarna runt Kliss, det börjar se ut lite som höst i skogarna nu, med löv på backen. Jag tycker nog att september är bästa ridmånaden, det är lagomt varmt och friskt i luften...

Jag har oxå tagit bort "mellan-tråden" i hagen så att hästarna får en större hage. Kanske var jag för snabb (som vanligt), för tänk om syrran och Henke får tag i nån fin hästgård eller nåt, då måste jag väl sätta tillbaka tråden igen. Ja,ja då är det väl bara att göra det då...

1 kommentar :

MoM sa...

Kul att ni var och tittade på hopptävlingar. Vill Lilly börja hoppa så småningom?
Håller med om att det börjar bli höst, den absolut härligaste årstiden. Skönt för hästarna att inte bli så svettiga och att slippa alla dessa flugor och insekter.