tisdag 1 februari 2011

519/560 foton



Har sorterat in bilder i iPhoto och passat på att slänga massor. Det hela slutade med att jag har 519 foton på Nova och 560 på Love, detta under en två-årsperiod. Har nog slängt lika många... Ganska många bilder kan man tycka.

Jag är fortfarande hemma ifrån jobbet, men ska gå imorgon, ska bli kul att se hur det går.


Nova i nya täcket (dåliga bilder från mobilen), Linn och resten av gänget...

Syrran håller på att ta över Nova helt, hon red henne igår och ska rida idag igen. Igår var Lilly och Tilda med och red, Linn (min systerdotter) red lite på Nova oxå, jag skjutsade upp dom. Måste ju "snusa" på hästarna lite.

3 kommentarer :

MoM sa...

Hoppas verkligen att det går bra för dig att jobba eftersom du bestämt dig för det. Tänk dig för när du ska lyfta dina små älsklingar på dagis. Framför allt gör inga hastiga rörelser. Vi håller alla tummar vi har för att det ska lyckas.

Urra sa...

Ja, det är bäst du passar dig syrran, helt plötsligt kanske du måste skaffa en ny häst. Hon skötte sig exemplariskt idag när jag tränade övergångar på travbanan. Är det kanske för att jag har ridit henne i en veckas tid nu??? Eller är det så att du har gjort ett superjobb med henne sen förut?

Kerstin sa...

Hurra för digitalkameran säger bara jag!!!
Vet inte faktiskt, men om det inte står glukos någonstans så är det ju förhoppningsvis så lite att det inte är värt att ta upp. Kan man ju hoppas på iaf. Blir lite upprörd när jag läser på en b.vitamin produkt framtagen för ponnyer som innehåller 98% glukos!! DET behöver ingen häst, allra minst en ponny.