onsdag 16 februari 2011

Knights Sir Walter flatback

Idag har vi köpt en ny sadel till Nova, det blev en svart Knights Sir Walter. Så nu har vi även en bra hoppsadel till tjejen.

Idag red Lilly, Tilda och jag barbacka några varv runt travbanan. Jag var så himla trött, så för en gång skull kände jag ingen njutning i ridningen.
Igår red syrran, Nova hade varit pigg och glad, härligt.

Hästarna har hållit sig inne i hagen idag, hoppas att dom fortsätter så. Imorgon kan ingen åka och kolla till dom, känns lite nervigt, men förhoppningsvis så slutar jag tidigt. Men som det är just nu på mitt jobb så vet man aldrig hur man ska jobba. Men jag vet i alla fall att jag börjar halv sju imorgon igen.

Om jag slutar tidigt imorgon ska jag vara någon extra timme i stallet, det ser jag fram emot.

Inga kommentarer :