söndag 20 februari 2011

Ännu en relaxdag


Nova, Love och Kimberly

Syrran var först upp till stallet idag, jag behövde egentligen inte åka upp, men resten av familjen sov så jag tog chansen att få vara på "relaxen" (stallet) även idag. (Det blir absolut inget gjort hemma, JC sa igårkväll att det börjar se ut som "tajkons" i vårt hus... Konstigt!)
Syrran mockade till alla fem hästarna, sedan har vi haft persedelvård, så nu glänser alla sadlar och Novas träns. Bra att få sånt gjort oxå.
Idag for jag i alla fall hem för att äta lunch (igår stack jag ner till syrrans och fick en omelett, mums). Efter lunchen stack hela familjen upp till stallet (enda sättet för karln min att få träffa mig) ;-)


Här är alla mina älsklingar, JC, Nova, Lilly och Love

JC och Lilly körde Love, medan jag tog en promenad med Novis. JC bytte av mig ibland... Efter turen med hästarna blev det fika i stallet, myysigt!


Jag tog mig oxå en liten åktur

Nova är mycket bättre i benet, men jag tycker att det verkar som att hon har lite ont i magen. Undra om hon skulle behöva nåt för sin lite känsliga mage?

Hur som helst har helgen varit bra, nu ska vi äta. Sedan bär det av till Färsta!

Inga kommentarer :