fredag 5 mars 2010

Semesterfirarna...

...det är karln min och jag det! Vi började dagen med att besiktiga bilen, vilket gick bra (puh!). Därefter blev det toast och kaffe från McDonalds, som avnjöts hemma. Jag halvsov en stund, efter ännu en natt med för lite sömn. Ja, så var det dags för lunchbuffén på Resturang Canton, oj vad vi åt gott (vi är fortfarande mätta)! Senare på eftermiddagen for vi upp till stallet...


Tilda och jag tog in Rex och Fanny för att sedan kunna släppa ut...


...Nova och Love. JC och jag tog oss lite kaffe & kaka, stackars Love vad frestad han blev.


När vi höll på att skotta fram grinden till paddocken fick vi besök av "grannhästarna" som var väldigt nyfikna.

Våra hästar hade oxå full koll på vad vi pysslade med, och vi hade full koll på att Nova höll sig kvar inne i hagen, vilket hon oxå gjorde.

Tilda har mockat, ridit Nova och pysslat med Love idag. Tack Tilda för det!

När vi senare kom hem så började vi fixa till middagen. Men, den äter vi nog imorgon istället! För när vi började steka fläskfilén kände vi att vi fortfarande var för mätta... Tack Canton för både lunch & middag! Ikväll får det bli lite kvällssnacks & småplock istället! Tack oxå till karln min för en härlig semesterdag tillsammans!

1 kommentar :

Urra sa...

Vad underbart för er och bra gjort att prioritera att få en sån dag tillsammans. Tack för skottningen mot grinden.