onsdag 24 mars 2010

Inge bra...

...ridning idag. Jag var alldeles för okoncentrerad, ändå gav jag mig i kast med dressyr. Borde nog ha hållit mig till travbanan. Jag riktigt kände hur jag satt som en säck potatis med fladdrande ben. Nova gjorde nog sitt bästa, med tanke på hur jag red. BLÄ!
Pratade med syrran efter ridningen, jag erbjöd mig att vi skulle göra ett byte, hon fixar dressyren och jag tar över hoppningen... Skojar bara, jag är alldeles för feg för hoppning! Tilda såg alldeles chockad ut när hon hörde vad jag sa...

Tilda hade varit iväg med Rex till Färsta och ridit för Gittan, hon var jättenöjd, roligt! Tror att Tilda är väldigt förtjust i Rex. Problemet just nu är att hon inte har någon passande sadel. Finns det någon som har en sadel som passar en ganska smäcker häst med hög manke?

Love har vilat även idag, igår tog Lukas hand om honom. Få se om jag hinner ta ut honom på en körtur imorgon, innan jag ska rida Nova med syrran som ska låna Rex.
Loves godissten är helt slut, han måste stå och slicka hela tiden då han varit inne. Han blev lite sur när det inte fanns någon där ikväll när han kom in.

1 kommentar :

Urra sa...

Jag tror du dömer dig själv för hårt. Love blir riden imorgon så du behöver inte ta ut honom.

Kul för Tilda att det gick bra.