tisdag 10 november 2009

Snötur


Nova mumsar lite havre efter ridturen

Har varit hemma med Lilly idag, hon hostar och hostar. Hon har varit hemma själv i över en vecka så jag kände att hon kunde få sällskap en dag. Hon ska gå på skolan imorgon.

Syrran och jag var upp till hästarna ikväll, vi gav oss ut i snön. Det gick bra när vi höll oss på trav banan, inga halkolyckor. Karin red med ett varv på Lotus oxå, det gick bra. Det var riktigt härligt väder. Jag hade svårt att bestämma mig om jag skulle gå upp eller inte, för jag känner mig lite krasslig. Ont i halsen, snörvlig i näsan och ont i kroppen, men jag blev inte sämre av att rida.
Vi hade en härlig stund i stallet utan stress, precis vad man behöver.

1 kommentar :

Urra sa...

Jag som inte ens hade tänkt följa med och sen var vi ute i 50 minuter och härligt var det.