fredag 20 november 2009

4:e behandlingen


Vilken njutning...

Nova fick behandling av Maja igår. Denna gång satt det fast i höft-, bog- och käkleder, mest då på höger sida. Hon höll på i två timmar, men fick det ändå inte att släppa helt i höftleden. Nova var helt slut efter behandlingen, gäspade som en tok...
Jag kunde inte låta bli att fråga om dom hade nån häst hemma att låna ut på foder (tänkte då till syrran), dom har en som kanske skulle kunna lånas ut. Jag vet att det låter tokigt, men jag frågade bara.

Medan jag står och ser att Nova behandlas slår det mig att det borde varit jag som fick en behandling. (Som Ingela rekommenderade mig i en kommentar). Men, men djuren kommer först, alla djurälskare förstår nog.

1 kommentar :

Urra sa...

Du skulle faktiskt ha råd att själv ta en behandling även om Nova får. Problemet är väl mer att du ska ta dig tid och Maja ska ha tid.