onsdag 25 november 2009

Mörkt, blåst & regn


Ridning i mörkret, genomblöta tjejer och häst

Vilket bläka väder! Vi skulle rida bort till paddocken, men det var så himla mörkt, blåsigt och regnigt, så vi bestämde att vi skulle hålla oss på stallplanen (jag är liksom lite rädd att det ska hända något trist). Jag tog bara ut Nova en liten, liten stund, får rida lite mera imorgon när jag slutar tidigt. Men tjejerna kämpade på i mörkret. De red serpentiner och tränade balans (för Lilly) och lydnad (för Love). De var glada,nöjda och det rann regnvatten ifrån dom när dom kom in i stallet.

Det har gått bra för mig att jobba idag, men nu är jag trött...

2 kommentarer :

Anonym sa...

Gud jag ser ut som en kille:D

Urra sa...

Det ser ut som två riktiga stalltjejer som trotsar allt väder och vind och går ut ändå. Jag blir rejält impad över er som gick ut i detta väder.