torsdag 13 augusti 2009

Trött

Det märks att jag börjat jobba, jag är så trött. Skönt att det snart är helg.
Idag har Lilly och jag ridit två varv runt elljusspåret.
Det märks att man är trött för jag har inget tålamod. Lilly är så duktig nu och vill göra iordning Love själv... Det är ju jättebra att hon vill lära sig allt, men det tar ju sån lång tid. Det är då jag håller på att få spunk! Jag får ta många djupa andetag (bra träning för mig)... I slutänden ska hon ju faktiskt kunna åka till sin Love själv och ta hand om honom. Så jag får skärpa mig och ha lite tålamod när Lilly är med, för det är ju roligt!

Annrs gick ridningen bra, det var härligt!!!

2 kommentarer :

Urra sa...

Bra att du tar många djupa andetag. Love tyckte säkert att det var härligt med en långtur. Han har mest varit på skritturer med oss som går eller med Linn på ryggen och då blir det inte så mycket.

Ha det bra

M o M sa...

Bra gjort Lilly, skönt att du tar det lungt med Love. Nu gäller det att lära din mor att också kunna ta´t det lilla lugna. Det blir nog svårare än att ta hand om all skötsel av Love.