torsdag 20 mars 2014

Syrran och Annelie...

...har varit ut på en ridtur idag, lyllo dom!
Det är så konstigt...när man är "frisk" och har fullt upp, då kan man riktigt längta efter att göra inget!!! Men fy tusan, när man bara kan göra inget, så är det fruktansvärt trist!!!

Jag försöker att peppa mig med att det är bra att varva ner och så, men jag blir ju nästan deppig istället!
Ska komma ihåg den här olustiga känslan sedan när jag är fullt återställd och allt drar igång. Då ska jag försöka att njuta av att stressa från den ena saken till den andra och på något sätt få tiden att räcka till!

3 kommentarer :

MoM sa...

Fastän man är frisk, kan man unna sig att göra lite mindre ibland.

Bara Mia sa...

Hu då krya på sig nu !!
ryggen är inte rolig att ha bekymmer med.. vet själv ..
för svag nertill i bäckendelen och för spänd uppåt .. svajjig med andra ord .. träning och åter träning säger de.. men sååå tråkigt..

Svar:ja du att göra LAGOM är banne mig det svåraste som finns... undrar varför ??
KRAM!

Urra sa...

Lägg inte på dig en massa om att göra saker och inte göra saker. Det blir som det blir