onsdag 12 mars 2014

Sjukskriven

Igårmorse tog jag mig inte upp från sängen. Ryggen var helt paj, sov knappt något på natten, eftersom jag vaknade av smärta varje gång jag rörde mig.
Är hemma även idag, men känner mig lite bättre. Snart kommer Maja och ska ge mig KranioSakral-behandling, det blir nog bra!

Lilly red Dixie lite på vägen och runt LD igår, det gick bra. Hon red barbacka, eftersom ingen kunde hjälpa henne att sadla den lilla surmärren...


Fint väder var det!
Nova fick vila igår.

Idag är syrran på NRF och tränar, hoppas att det går bra. Ikväll ska hon rida Novis, så idag blir stor-hästarna motionerade. Det är bara Love som får gå och skrota som vanligt!

1 kommentar :

MoM sa...

Hälsa Maja att hon ska friska till dig. Hästarna saknar ju dig och även dagisbarnen, kan jag tänka mig.