måndag 10 mars 2014

Ryggen krånglar

Då är det dags för min rygg att protestera då, men det var verkligen länge sedan. Jag mins faktiskt inte när jag hade så här ont sist, så man ska väl inte klaga...
Har kännt att det varit något på gång ett tag, idag efter jobbet när jag skulle ut och rida, då kände jag, oops kommer detta att gå?
Stack i alla fall ut på en tur tillsammans med Tilda. Vi travade en gång, men det blev bara en kort bit, det kändes som att någon stack knivar i ryggen på mig.
Det fick bli skritt resten av ridturen :-(

Men vackert väder hade vi, kvällssolen är på väg ner!
Nu ligger jag i soffan, har tagit värktabletter och smörjt ryggen med liniment. Hoppas att jag kan jobba imorgon, håll tummarna!

2 kommentarer :

Urra sa...

Henrik har tigerbalsam, måste erkänna att det är det bästa linimentet jag provat

MoM sa...

Detta har du inte gjort dig förtjänt av. Skit också.