fredag 14 mars 2014

Igår och idag

Träningen med Dixie i onsdags hade gått ganska bra.

Igår var det kanonväder, min rygg var väl inget att hurra över precis och allergin är hemsk.
Jag bäddade på bron där låg jag och katten Lusen och mådde gott i värmen. Blir som lite lätt deppig av ryggsmärtan och denna jäkla ögonklåda. Men det går ju över ;-)
Syrran hoppade Nova ute på gården. Nova bara älskar att hoppa och syrran med för den delen! Har en liten filmsnutt som jag lägger in på slutet av inlägget...

Idag stormar det ute, men ryggen är i alla fall bättre, äntligen. Hela vår förskola är bjuden på middag ikväll, men jag avstår. Tror att det blir för lång tid att bara sitta för ryggen, känns så trist att inte kunna hänga med! :-(


Syrran och Annelie är ute och rider, undra hur det går i detta väder?

Ett träd har rasat i hagen och fler ser ut att vara på väg...

Bästaste pappa har stängt av den nedre delen av hagen så att inga träd rasar på hästarna. Tack för det pappsen !
Här är en liten filmsnutt på syrran och Nova från igår:

2 kommentarer :

MoM sa...

Svårt att säga vem som ser gladas ut "Urra" eller "Novis".

Urra sa...

Vi hade superkul