måndag 1 april 2013

Sista dagen

Ja, då var det sista dagen på denna ledighet, kan tänka mig fler långhelger faktiskt;-)
Synd bara att karln min varit så sjuk hela ledigheten, eller han är fortfarande riktigt krasslig. Han lär nog bli hemma från jobbet hela veckan skulle jag tro...

Idag fick jag äntligen sällskap på ridturen. Lilly och hennes klasskompis Ebba var med och körde Love. Kul med lite omväxling. Blev en lite lugnare tur för Nova idag, vilket nog bara var skönt. Är lite bekymrad över Love, han är så rosslig i luftrören. Han har väl alltid varit lite så, i alla fall när han höjer huvudet, drar och vill springa fort. Men jag tycker att han låter värre nu, blir pipig i luftrören nästan direkt när han travar. vi får nog kolla upp detta nästa gång vi har någon veterinärkontakt.

Inga kommentarer :