lördag 27 april 2013

Helg

Men först måste jag visa bilder på min finaste dotter som var med och uppträdde på sin skolas gala, Heliåsgalan!

Jag är så stolt över min flicka, fattar inte hur hon har kunnat bli den hon är???

Syrran har oxå gjort det bra idag, bytt däck på transporten så Nova och jag kan åka och träna;-) (bild från i höstas) I gen gäld hjälpte jag till att kratta och göra fint i deras "rabatter", ett bra byte kan jag tycka!

Vi har stalljouren i helgen, ganska mysigt med frukost i stallet;-) Red dressyr på Nova ute i skogen idag, hon kändes så fin:-)

Vår fina Dumle-kanin fick komma in på besök igårkväll, nu är det snart sommar. Kolla vad söt han är, påminner om Love-ponnyn.


1 kommentar :

Urra sa...

Jag tycker oxå att jag gjorde ett bra byte, hellre byter jag däck än håller på i rabatter. Kratta går an men fixa med blommor och sånt, nä.

Lilly var super.