söndag 14 april 2013

Då är helgen slut...

...och den har gått alldeles för fort. Vill inte alls jobba imorgon, jag vill vara på LD och skotta grus. Var där i några timmar idag på förmiddagen, det var riktigt varmt och skönt i solskenet. Jag är faktiskt lite stolt över min arbetsinsats därborta. Och jag har njutit av varje minut som jag har varit där. Jag mår verkligen bra av att vara utomhus och få jobba med kroppen. Och att dessutom ryggen har hållit ihop känns helt fantastiskt.

Syrran fixade med hästarna och red idag, vet inte riktigt hur det hade gått.

Vi har även visat huset för andra gången för spekulanterna som var intresserade. Dom ville fundera ytterligare några dagar. Så nu är vi lite oroliga över att dom kanske tänker dra sig ur... Men om så är fallet så får mäklaren ta över försäljningen av huset, då kanske priset kan trissas upp ytterligare lite grann. Jag ger dom den här veckan sedan måste vi få ett besked.

Ja, just ja imorgon kommer delar av syrran och Henkes hus, spännande!

1 kommentar :

MoM sa...

Du ska absolut vara stolt över din arbetsinsats, bra jobbat.