söndag 7 april 2013

Provridit

Det är denna lilla ponny som vi har varit och provridit. Här rider Linn honom...
Han var precis så trygg och snäll som ägarna sa att han var. Tyvärr gillade vi honom inte till hundra i ridningen. Dessutom tror vi att jag kanske blir för tung för honom i längden, då han var ganska smäcker... Vi har inte räknat bort honom ännu, men måste fundera lite mera, han var så snäll och trevlig.

Snart ska vi iväg och rida en ponny som syrran tycker väldigt mycket om. Han är inte till salu nu, men han ska troligen säljas till hösten. (Men jag vill INTE vänta så länge).

Nova blev igår riden av Ida (Loves medryttare). Idag har jag ridit hon var ganska seg idag. Däremot var hon inte ett dugg sur när jag borstade och drog åt sadeljorden på henne, bra!

Imorgon ska jag rida för Elena, kul!

4 kommentarer :

Stall Rosen sa...

Spännande!! Ha is i magen nu!
Sullivan hälsar att han inte riktigt förstår dig.. :P ha ha!! ;)

Maria sa...

Så spännande att provrida ponny! :) Vad är ni ute efter och hur långt kan ni tänka er att åka för att provrida?

MoM sa...

Sett filmen och båda vi tycker så där inget märkvärdigt.

Urra sa...

Inte bara du som kanske skulle bli för tung i längden utan även jag.