söndag 3 juni 2012

Ännu ett ridpass i spöregn

Red en timme med Susanne och Rutger (tror jag att han heter). Nova fick kämpa på som sjutton, Rutger är 170 cm hög och tar långa kliv. Det blev mest galopp så både Nova och jag var lite möra när vi kom tillbaka till stallet...

Syrran hade mockat och fixat allt till Mistral, tack för det! Hon hade även mockat till Love och Nova som fått stå inne i några timmar...

Ska tillbaka en tredje gång lite senare för att släppa ut hästarna för natten...

Så var även denna helg slut!

2 kommentarer :

Lisa Ulander sa...

Hejsan!
Jag heter Lisa och red Love för en väldig massa år sedan! Det måste ha varit runt årsskiftet 07/08 jag började rida honom och red/körde/tränade agility med honom tills hans dåvarande ägare (Malin Jönsson) sålde honom. Blev verkligen jätte glad när jag hittade din blogg och fick se att han har det überbra!
Min fråga är om jag skulle kunna få hälsa på honom någon dag? Skulle verkligen vara jättekul att träffa lillprinsen efter såhär lång tid!:)
Svara gärna via mejl, lisa.ulander@hotmail.com

Hälsningar
Lisa Ulander

Tilda sa...

Herregud vad ni fixar. ;)