fredag 23 oktober 2009

Födelsedagsmiddag


Jag är omringad av "gullungarna" och här bredvid mina älskade föräldrar


Med är oxå min kära make och svåger och syrran som mumsar på lite efterrätt

Har blivit bjuden på födelsedagsmiddag av mor och far på Resturang Tusen och en natt (jättegod mat och bra service). Syrran, Henke, Linn, Lukas ,Lilly och Jörgen var oxå med. Himla bra och gott sätt att fira födelsedag på, kan rekommenderas!

Syrran hade tidigare på dagen varit ute och ridit Nova i skogen, hon hade varit jättepigg. Så nu var syrran glad över Novis (Syrran gillar pigga hästar). HÄRLIGT!

Inget hästande imorgon heller, ska på kärlekssemester ett dygn med karln min... Vi ska till Scandic hotell i Sundsvall (sommarpresent från förra årets förskoleföräldrar). Oxå "härligt"!!!

1 kommentar :

Urra sa...

Det var jättetrevligt igår, synd bara att mina barn inte vill sova på nätterna nu förtiden bara. Nu ska jag strax upp och mocka medan resten av familjen är på simskola.