tisdag 20 oktober 2009

Hoppning


Ja, det är så klart inte jag som hoppar! Det är syrrans jobb att sköta allt som har med hoppning att göra, och det gör hon jättebra. Nova och hon hoppade för Pia, med betyget att Urra har känslan för hoppning kvar. Det är ett bra betyg. Lite högre hoppade dom idag oxå, det var iallafall 80 cm (värsta högt tycker jag). Jag stod lika ofta med ryggen mot hindret, tycker liksom att det är lite läskigt...

Men fy vad det blir mörkt fort, jättetrist. Nu har vi börjat fundera över vilket ridhus vi ska träna i under vinterhalvåret. Vi får väl kolla lite priser och så. Nån som har något bra tips?

En liten filmsnutt på hoppekipaget...

5 kommentarer :

Urra sa...

Det såg ju superlågt ut även denna gång. Jag tyckte det såg såååå högt ut, men inte. Ja, ja höjderna kommer väl kanske med tiden.

Maria sa...

Ännu så länge är det väl inte höjderna som är det viktiga utan teknikträning...

MoM sa...

Bra gjort av Urrchen, jag tror banne mig takterna sitter i.

Malin sa...

Hejja Urra!! Hade du varit en halvmeter längre hade du fått hoppa mitt höghus. Men han börjar inte hoppa förrän det börjar bli åtminstone 1m. :P

Det ser jättekul ut!! (och själv hoppar jag inte högre än 70 haha)

Urra sa...

Okej, ni har övertygat mig om att det är ganska bra ändå. Tur vi inte började diskutera dressyren....