torsdag 24 september 2009

Kolla in min crosskille, Lukas!


Lukas in action!

Jag hade egentligen bara tänkt skriva om hästar på min blogg. Men nu har jag varit på motorcross och tittat på min fina systerson Lukas. Guud va duktiga alla barnen var, jag är superimponerad!!!
Och skickligast av alla var förstås Lukas. Titta på filmen och njut...



Vad gäller hästarna så har dom fått vila idag. Det blev heller ingen klippning av Love, det får bli nästa vecka.
Har ikväll fått veta att Trolle får ha kvar sin stallplats fast han bytt ägare. Lotus och Trolle kommer nog till stallet till helgen, välkomna.

2 kommentarer :

MoM sa...

Bra jobbat Lukas och naturligtvis också moster Maria som klarade av att filma trots nervositet. Kanske intresset för hästar svalnar och det blir cross istället, Maria?
Nej, överlåt gärna det till mästercrossa´n Lukas.

Urra sa...

Tur mina barn har sin moster så dom blir filmade. Lukas tyckte det var jättekul att se sig själv på filmen.