onsdag 30 september 2009

Att dela häst...

Ja, det är ju det syrran och jag gör, delar häst alltså. Det är himla skönt att dela ansvaret med någon som man känner väl. Och att dela häst med min syster är verkligen fördelaktigt för mig. Jag rider och gullar med Nova. Syrran betalar hälften av alla kostnader och fixar med hovslagare och sånt. Snacka om att man har det lyxigt! Idag har faktiskt syrran ridit, dom travade och galopperade runt travbanan. Nova var framåt och fjantig. Jag tog en promenad med Linn och Love.

2 kommentarer :

MoM sa...

Bra arbetsfördelning ni lyckats skapa. I mån av tid tror jag att "syrran" också gärna rider. Två små barn gör ju att forutsättningarna är lite annorlunda men akta dig bara när de blir större. Syrran rider och du fixar det andra.

Urra sa...

Jag tycker oxå att det är en bra arbetsfördelning. För tillfället räcker inte min tid till så då är det perfekt för mig. Sen är det kul att rida ibland.