onsdag 23 september 2009

Blodad tand

Lilly har tränat westernridning för Emilia idag igen. Lilly tycker det är jätteroligt, hon har fått "blodad tand" för westernridning kan jag säga. Dessutom är det roligt att Emilia är med (hon är ett år äldre än Lilly), så det inte bara är mamma som är med jämt.



Jag red Nova en stund för syrran, det kändes bra. Jag hade väldiga problem med sitsen idag igen, skit oxå... Nova skötte sig bra med tanke på att hon inte blivit så mycket riden på sistone.
Hovslagarn har fixat hovarna på hästarna idag, Nova slår inte alls ihop längre, skönt!

Syrran duschade Love ikväll för imorgon ska han rakas. Det blir bra för honom, han har redan fått en fantastisk tjock vinterpäls.

Hästarna ska få vila imorgon. Jag ska åka och titta på syrrans pojke Lukas när han kör motorcross, det blir spännande. Jag lär vara dörädd!!!

1 kommentar :

Urra sa...

Det är jättekul för Lilly att hon hittat en hästkompis.

Din sits kommer nog snart oxå. Vi får väl boka tid med Pia snart igen.