tisdag 26 maj 2009

Spanien nästa...


Nova såg ut att må bra idag, hon smågnäggar och pratar gärna med mig när jag grejar med henne, är nog tur att jag åker bort ett tag. Risken annars är nog att jag skulle skämma bort henne alldeles för mycket...

Imorgon bitti bär det av till svärfar i Fuengirola! Hela vår familj, och även min mamma och pappa som kommer att hyra en lägenhet i närheten av oss. Har varit superstressad för allt som hänt med Nova, sen ska man resa bort dessutom! Himla skönt att dela häst med min kära pålitliga syster så'na här gånger...
Men jag tror jag börjar landa lite, och längtar till semester, sol och bad... Jag tar nu semester från mitt hästbloggande, återkommer om ca. en vecka med förhoppningsvis goda nyheter om Novis. Kommer nog att semesterblogga lite grann ibland tillsammans med Jörgen från hans blogg under Spanien-tiden: vinnarskalle-jc.blogspot.com
Ha det bra och njut av livet!

3 kommentarer :

Urra sa...

Vilken tur att du litar på mig. Nu ska ni passa på att ha det riktigt skönt och njuta ordentligt.

Kramar Syster

Nypan sa...

Ha en trevlig semester, ser fram emot när du kommer hem och fortsätter att blogga ;-)

Kram och trevlig resa
\Anette

Anonym sa...

Ha en trevlig semester!
Nova har haft tur som kommit till dig :)

Elisabeth