måndag 11 maj 2009

Grattis Nova & Trolle!




Idag har det varit 5-årskalas för Nova och 19-årskalas för Trolle. Det bjöds på "hästtårta" och Nova fick en röd grimma, hon blev så fin...

Sedan begav vi oss till paddocken. Lilly red lektion på Love för Anja och jag hjälpte syrran med Nova lite grann. Sammanfattningvis kan jag säga att alla gjorde riktigt bra ifrån sig. Det är så himla roligt att göra saker tillsammans, det var mamma, pappa, Linn, syrran, Anja, Lilly, Jörgen, jag, Nova och Love förstås. Jag tror att alla hade en trivsam eftermiddag...
Lilly gjorde det jätte bra fast hon är förkyld och lite hängig. Hoppas vi gjorde rätt som lät henne rida, så att hon inte blir värre i förkylningen till imorgon.

Imorgon är det syrran som firar sin 37-årsdag, grattis i förskott!

1 kommentar :

Urra sa...

Tack för hälsningen. Det var jättekul igår och det kändes jättebra att rida Nova. Det behövde jag verkligen.