tisdag 5 maj 2009

Nova och jag

Idag har det varit Nova och jag, vi har jobbat lite runt travbanan. Tränat lite tempoväxlingar och flyttat undan för skänkeln. Jag tror att Nova tyckte det var riktigt roligt, hon var glad, positiv och samarbetsvillig.
I stallet var hon lugn och på ett riktigt "goshumör", det var mysigt.
Jag har även idag pyntat boxen med granris, det verkar funka, hon har slutat gnaga på bräderna.

Har ett litet dilemma, helgerna är för korta eller för få... Skulle vilja åka till stugan, men varje helg långt framöver är inbokad. Suck (vilket lyxproblem)!

Imorgon har jag stallfritt, hm vad ska man göra då???

3 kommentarer :

Elisabeth sa...

Nu har jag äntligen fått in din blogg på min lista. Både Nova och ponnyn ser fina ut. Ni verkar dessutom väldigt energiska :) Ska ge mig ut och greja lite själv nu också även om det känns sent..

M o M sa...

Tiden finns när du blir pensionär. Är det nå´t att se fram emot? Yes ofcourse!!!!!!!!!!

Urra sa...

Du kan ju gå upp till stallet ändå om du vill. Fast imorgon kommer du tycka det är ganska skönt att få vara hemma. Du kan ju åtminstone vara den som får ta in dem. Jag kan säga det till Karin imorgon.