torsdag 21 maj 2009

Suck!

Usch vad jag har det jobbigt just nu. Värsta lyxproblemen, men dock jobbigt för mig. Är så kluven i allt.
Hästarna borde få gå och beta lite innan vi ska släppa dom i sommarhagen, men hur ska man lyckas hinna fixa det. När tiden som vanligt inte finns också måste det passa ihop med fler människor eftersom det är tre hästar som behöver få komma och beta lite. Hur viktigt är det att dom får vänja in sig innan de släpps ut för bete dygnet runt?
Lilly vill åka till stugan, Jörgen vill inte, vad vill jag? Vet inte vad jag vill, men vad jag än väljer så blir någon besviken.
En massa andra saker snurrar i huvudet på mig, nu blev det så mycket att jag tror det är bättre att ta till dagboken.
Ha man det för bra, eller!!!

Ska nu upp med grannflickan, hennes mamma och Lilly till stallet. Borde kanske ridit hästarna till betet i stället...

3 kommentarer :

Urra sa...

Sluta nu, hästarna behöver inte till betet idag. Ut och rid med grannarna och njut istället. Kramar

Anonym sa...

Hästarna har inget problem med att inte komma till sommarhagen. Varför har du det? Det hinns också med, sommaren har inte kommit än. Njut istället av att kunna umgås med både hästar och grannar. Känn efter vad du vill och inte vad alla andra vill, till syverne och sist är det ditt välbefinnande det gäller. Andra måste skapa sitt välbefinnande själva.

Maria sa...

Gud vilka kloka ord. Tack! Tyvärr tror jag aldrig jag blir så klok, utan bit ihop och lyssna in allas önskemål. På nåt sätt är det enklast ändå...