torsdag 4 juni 2009

Hemma igen


Åkte upp en snabbis för att pussa på Novis

Se vad dom skämt bort Nova medan jag varit borta
nyslaget gräs och nymockad hage...


Då var man hemma igen och fy vad här är kallt, det kallaste vi hade i Spanien var 23°. Vi har haft det bra, men det är skönt att va hemma igen. Helt sjukt, jag har längtat i massor efter hästarna, nu är man värsta hästtjejen igen.

Syrran har varit sjuk medans jag varit borta, som tur är har hon en man som tagit hand om hästarna tillsammans med Tilda och Karin. Tack för all hjälp!

Nova har fått benet omlagt igen, det såg ut sådär. Några stygn hade gått upp, veterinären kommer på måndag och ska ta bort resten av stygnen, får se vad hon säger då.

Jag har som sagt längtat som tusan efter hästarna, tyvärr har jag blivit sjuk, feber och hosta (smittad via mail av syrran?). Så det blir nog inte mycket hästande för mig på några dagar till. Snyft!

1 kommentar :

Nypan sa...

Välkommen hem till "värmen" :-)

Skynda att krya på dig så du kan sätta igång med hästandet igen.
Hoppas vi ses på Grönängen snart.

Kram
\Anette