söndag 24 mars 2013

Vilken kanonhelg

Det har varit superduper väder hela helgen, så underbart! Jag har verkligen tankat energi denna helg, fler sånna här helger, tack!
Började dagen med att ta en promenad med Linn och syrran när dom red. Ååå, vad jag saknar Lillys och mina ridstunder. Tycker aldrig att jag träffar dottern min nu, hon pluggar och jag är i stallet. Hoppas att det blir ändring på det snart, vi behöver en ponny till!!!
Efter lunchen har jag och min vän Camilla varit upp till tomten så hon får se vart vi ska bo så småningom. Vi tog oxå en promenad i det fina vädret upp mot Östtjärn, kul att träffa vänner ibland. Fler sådana promenader tror jag faktiskt.

Nu väntar jag på att karln min ska servera middag, sedan blir det nog mys i soffan med familjen.

3 kommentarer :

MoM sa...

Låter verkligen som om att du är nöjd med helgen. Kul att du fick med dig Camilla på en promenad. Man ska vara rädd om sina vänner.
Lilly verkar verkligen gå in för skolan och det är precis så man ska göra, eller hur? Känner du igen dig från din barndom?

Urra sa...

Kan bara hålla med om att det har varit en superhelg, så himla skönt att inte ha fullt upp hela tiden. Dessutom att få sol på sig

Pernilla sa...

Min fina Amigo kanske kommer vara till salu senare under året. Han är nog en ponny som skulle passa er perfekt :)
En riktig läromästare i både hoppning och dressyr. Gått SM i dressyr som yngre, är född 94, frisk, fräsch och älskar skog och mark. Kan ridas själv el tsm m andra, fantastisk att hantera! Hör av er om ni är intresserade. Han kommer inte vara så dyr.