tisdag 5 mars 2013

Varit hos sjukgymnasten

 Idag har jag varit hos sjukgymnasten för en utredning av min rygg.
Det en disk som är svälld (kom inte riktigt ihåg vad hon sa), två kotor på vänster sida som jag har problem med oxå ligamenten. Allt på vänster sida, varför jag nu har haft ont i höger sida är bara muskulärt för att jag avlastar den vänstra sidan, då blir jag överansträngd på höger sida.

Nu ska jag göra sk Mckenzie-övning 25 gånger en gång i timmen all vaken tid, pust det blir mycket det. Och två rörlighetsövningar som jag ska göra två gånger om dagen. så nu gäller det att ligga i.

Vi har haft en visning på huset ikväll, det gick bra. Vi får se om dom hör av sig igen eller inte, men nog tyckte jag att de verkade lite intresserade allt. Vilket jag förstår, det är ett underbart hus med härlig insynsskyddad tomt :-)

Nu är Maria trött kan jag lova, vi har varit två av fyra ordinarie personal på jobbet dessa två dagar och imorgon blir det likadant. Men det går bra vi har en helt underbar barngrupp och vi har fått hjälp från "grannförskolan".

Henke och Krister håller på för fullt och gräver på tomten. Tyvärr tar det lite längre tid än beräknat då det är mycker storsten, synd...

3 kommentarer :

Josefin norenius sa...

Hej vad fin blogg du har!
Jag såg att du hade Acke på foder en sommar och så.
Jag tycker det är kul att se hur han har varit hos er och så då jag har köpt han och jag äger han nu.
Och lycka till i framtiden!

MoM sa...

Skit med din rygg. Ska du tillbaka till sjukgymnasten? Hoppas att hon fortsätter att kolla upp dig. Skulle så gärna se att du blir bra.

Anonym sa...

Hi there friеnds, nice article and goоd uгging commented аt thіs placе, I аm genuinеlу enjoying
bу these.

Ϻу wеbsitе :: garden centers for sale
Also see my website: local garden centers