måndag 18 mars 2013

Söndag och måndag

Igår var Nova och jag ute i skogen och tränade avsaktningar och igångsättningar... Hon skötte sig riktigt bra tycker jag. Underbart vackert väder var det igår oxå!
På eftermiddagen hade vi spekulanter som kom och tittade på vårt hus, dom verkade intresserade, vilket såklart känns kanon! Vi var oxå iväg och tittade på tapeter, det är inte det lättaste att välja tapeter till ett helt hus, men apkul:-)

Idag var syrran och jag tillsammans upp till stallet, jag red och syrran promenerade med Love. Det var blåsigt och kallt ute, men mot slutet av ridturen hade jag fått igång värmen i kroppen.
Ikväll har karln min och jag gått igenom vart vi vill ha extra eluttag och vilka tillval vi ska kosta på oss i vårt nya Trym-hus. Det blev några extra tusenlappar kan jag lova, trots att vi försöker hålla ner kostnaderna. Imorgon ska vi ta det slutgiltiga beslutet angående vilka tapeter vi ska ha;-) Sedan kan dom få bygga huset och komma och sätta upp det till oss, tycker jag...
Nu ska jag sova och drömma mig bort till "Lyckliga Dalen", godnatt...


1 kommentar :

MoM sa...

Ni har det ni gör. Ridning, visning av hus, val av tapeter och dylikt samt allt det övriga. Mycket roliga bekymmer tycks det.