lördag 2 mars 2013

Hoppning på NRF

Idag kom vi iväg till Njurunda Ryttare Förening. Syrran red fram Nova och det såg riktigt, riktigt bra ut. Sedan var det dags för lite enkel gymnastikhoppning. Ååå, vad Nova blev glad. Jag filmade lite, ni behöver inte lyssna på mig, jag är verkligen ingen hoppinstruktör.



Jag är så glad över vår Nova, hon överraskar för varje gång vi åker iväg och tränar. Nu hade hon inte hoppat på evigheter, oxå bara fixar hon det, finaste Nova!

Avslutningsvis gick jag runt med henne i ridhuset så hon skulle få torka till lite. Hon går då helt lös och följer efter mig, så söt. Hon upptäckte sig själv i spegeln, då stod hon länge och kollade in i spegeln.
Snygg häst i spegeln...

3 kommentarer :

Urra sa...

Hon var riktigt duktig

MoM sa...

Ni var riktigt duktiga.

Karln din sa...

Typiskt tjejer att stå och spegla sig! ;-)