måndag 25 mars 2013

Tokigt

Var i ett sådant lyckorus i stallet idag att jag...
...glömde något när jag skulle ut och rida. Tyckte att något fattades när jag skulle ta ut Novis! Oops, kanske hon ska ha träns på sig oxå;-)
Tur att hon är snäll, stod lös och väntade medan jag fick låsa upp till sadelkammaren och gå för att hämta tränset. Vi fick en härlig ridtur, vi tog en riktigt snabb galopp uppför backarna och det kom ett litet lyckoskrik från ryttarinnan när det gick som fortast!

Nu måste jag försöka varva ner och landa, eller andas som mammsen säger att jag ska göra.
Ha det så bra alla!

Tack pappa för att du mockat och fixat igen!

2 kommentarer :

Anonym sa...

Tänker du lyda mamma, vad har hänt. Inte en dag för tidigt.

Maria sa...

Vilken trevlig blogg! Hit kommer jag tillbaka! :)