torsdag 23 februari 2012

Pigga ponnysar


Busisar...

Karln min och jag har nu kommit hem från stallet. Små ponnysarna var fantastiskt pigga, Love visste inte hur fort han skulle kunna springa. Jag hade ingen säkerhetsväst och Mistral skuttade mer på tvären än gick rakt fram, vill inte ramla av utan västen!
Det slutade med att vi delade på oss. Karln min fick köra Love efter vägen, medan jag red på travbanan. Genast blev hästarna mycket lugnare och vi kunde ge dom lite vettig motion.
Det var fortfarande superskönt ute med varmgrader, bara att njuta!

Därefter hem och skotta infarten till huset där snön rasat från taket... Nu har jag stretchat kroppen, lär få lite träningsvärk efter mockningar, vattenhinkar som fyllts och allt ridande...

Kul att ha sällskap av karln i stallet!

1 kommentar :

MoM sa...

Mysstund i stallet och naturen, inte dåligt.