lördag 11 februari 2012

Fick med oss karln...


Idag har det varit strålande vackert väder. Jag var upp på förmiddagen och mockade.

Och har precis kommit hem för andra gången från stallet. Lilly och jag har ridit oxå fick vi med oss karln min till stallet. Han har agerat som fotograf, lägger ut bilder senare...
Mistral var lite, lite varm på höger fram ben före ridningen tyckte jag, efter ridningen var han lika på båda frambenen. Fattar inte vad det är som spökar, hm känner mig lite bekymrad faktiskt.
Det var härligt att rida idag, solen höll precis på att gå ner, väldigt vackert. Lilly håller på att lära sig skänkelvikningar efter vägen, Mistral är en bra läromästare (hon blev tom lite sugen att ta ett ridpass i paddocken med honom). Han var lugn och fin idag, Nova känns supertrevlig!!!

Kommer som sagt ett till inlägg senare med lite bilder...

Det är vi som har intag av hästarna ikväll, så det blir en tredje gång till stallet innan dagen är slut. Vore inte helt fel att ha dom på gården...

2 kommentarer :

MoM sa...

Tur att helgen kommer så att du får umgås med dina kära hästar. Dessutom få med hela den kära familjen, kan man mer begära. Kul att höra att Lilly är sugen på ett ridpass i paddocken, nu är det peppning som gäller. Tag hjälp av syrran vet jag.

Urra sa...

Bra att ni oxå haft en härlig.dag. Vår var super.