torsdag 23 februari 2012

Novis och jag...


...har gjort lite allt möjligt idag!

Började med att mocka våra tre boxar och sedan Kimberlys box. Tilda och Karin ska till Göteborg och kolla på stora hopptävlingar, lyllosarna! Känns som att min kropp är mycket starkare nu, kan det bero på KS-behandlingen???

Nova fick sig en rejäl och lång ryktning, ååå som hon njöt. Sedan skrittade vi runt lite på Klissvägen, red i djupsnön i en hage, red lite skänkelvikningar på stallplan och avslutade med ett par varv runt travbanan. Det är underbart väder, solsken och flera plusgrader.

Jag har smugit förbi ett stall med bilen som vi har lite småfunderingar på att flytta våra hästar till. Vi får väl se vad som händer och sker...

Nu ska jag fixa middag sedan ska karln min och jag upp till stallet för att motionera Love och Mistral, Lilly är sjuk...

Inga kommentarer :