söndag 16 oktober 2011

Provridning


Som vanligt är det syrran som får börja att provrida på Zacc som han heter.

Sedan blir det Lillys tur och

så min tur. (usch så fet jag ser ut)!
Det var en trevlig och välriden smäcker D-ponny. Men det klickade inte riktigt för någon av oss. Vi ska åka och rida honom ute i skogen oxå, det är då vi verkligen känner om det är någon häst för oss...

Denna lilla söta sexåriga connemara kille var oxå i ridhuset när vi red. Honom gillade vi allihopa, så jag frågade om han kanske var till salu. Det var han inte vad tjejen visste, men ev så kan han bli sa hon, så hon tog mitt nummer. Hm, man vet ju aldrig...

2 kommentarer :

Urra sa...

Fast Zacc växer i mina ögon för varje gång jag tänker på honom. tror nog han kan bli den perfekta för oss.

Kerstin sa...

Oj vad lång hon blivit Lilly!