lördag 15 oktober 2011

Ännu en tripp till Hudik


För att Lilly skulle få rida Mistral igen (C-ponnyn som syrran och jag gillade). Denna gång red hon honom i skogen och...


...jag lånade fina Giver för att rida med!

Det är helt underbara ridvägar i Hudik (kanske man skulle ta och flytta ;-)

Hur som haver, Lilly tyckte bättre om Mistral i skogen än i paddocken (tror jag), men det är fortfarande Giver som hon gillar mest. Men som det ser ut nu, så ska dom inte göra någon haltutredning på honom och heller inte sälja honom. Så Giver får vi helt enkelt bara glömma, vilket är synd eftersom både syrran och Lilly var väldigt förtjusta i honom och jag tyckte att han var ok.
Lilly och jag har haft en härlig mor & dotter dag som avslutades på Dollarstore i Hudik!

Vi har fått frågor om vilken typ av häst vi söker...
Vi vill ha en stor C- eller en D-ponny (viktbärande), som framförallt ska vara snäll utan olater, trafiksäker mellan fem och tretton år och inte kosta mer än typ 40 000kronor.
Så hjälp oss gärna att hitta denna ponny!

1 kommentar :

Urra sa...

Lilly ser så fin ut på honom. Fast det är ju inte hennes första val direkt.
Hudiks ridvägar skulle jag ge mycket för.