tisdag 17 maj 2011

Tredje plats


Här väntar vi spänt på våran tur...

Nova skötte sig bra, jag trodde att hon skulle vara jättefjantig, men hon gjorde det jag bad henne om. Lite spänt, okoncentrerat och inte i form. Men jag är super, supernöjd! Guud vad kul det var!

Här står vi och väntar på resultatet. I publiken var bla pappa, Lilly, karln min och Tilda med Kimberly.

Vi kom trea av nio startande, på 118 poäng. Tjoho, första prisrosetten!!!
Domare var Camilla Jeanson.

Det har varit ett vidrigt väder hela förmiddagen, så jag var nästan inställd på att skita i allt. Men sedan sken det upp och såg fint ut, men så vid femtiden bröt helvetet ut. Det regnade, haglade och blåste upp... Jag ringde och strök mig från tävlingen, men då sa dom att om jag ångrade mig så var jag välkommen. När jag kom upp till stallet sprack det upp och blev kanonväder. Så då sadlade Tilda och jag hästarna och red iväg.
Ja, sedan gick allt hur bra som helst. Gissa om jag fått blodad tand nu!!!

4 kommentarer :

Urra sa...

Stort grattis, synd bara att jag inte kunde vara med och kolla på dig. Det blir till att ta en grön kort kurs för dig då.

Malin sa...

Se där! Vilken tur att du ställde upp.

MoM sa...

Ung på nytt, eller?
Kul att inte Nova var så fjantig som du hade befarat.

Kerstin sa...

Grattis!! Låter väl trevligt att du fått blodad tand! Kanske dottern kommer dit och promenerar runt någon liten bana, de hade ju det med såg jag.